اكتب ايميلك ليصلك اخر اخبار ونصائح الموقع ولاتنسى تفعيل الرسالة التى تصلك على بريدك الألكترونى

العودة   منتدى أطباء الجلدية > :: أقسام الأطباء مصر - العرب (السعودية-العراق-سوريا-ليبيا-الاردن-الشارقة-ابوظبى) > سكند ماستر الجلدية (امتحانات-كتب-مناقشات)
التسجيل التعليمـــات قائمة الأعضاء التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة

الملاحظات

قديم 12-15-2011, 04:00 PM
dr_mohammed elhussiny dr_mohammed elhussiny غير متواجد حالياً
Junior Member

افتراضي دبلومة طنطا جلديه فرست 2012

ياريت لو حد يكون من طنطا داخل فرست دبلومه جلديه بطب طنطا فى شهر ابريل 2012 يكون عنده معلومات عن نظام الحضور وعن الكتب اللى هنذاكر منها ولو فى جديد يتابعنا بالاخبار اول باول اصل انا من القاهره والواحد كل مايروح هناك اول يكلمهم بالتليفون ماحدش يفيده
وجزاكم الله خيرا

قديم 02-13-2012, 12:42 PM   رقم المشاركة : [2]
dr emy rashed
Junior Member

انا كمان من القاهره وعايزه اعرف لو في اي حد بيعرف اخبار الاقسام اول باول ولكم جزيل الشكر

dr emy rashed غير متواجد حالياً  
قديم 02-16-2012, 03:11 PM   رقم المشاركة : [3]
dr emy rashed
Junior Member

B11

في محاضره يوم الاتنين اللي جاي مع دكتور مينا في قسم microbiology الموافق 20 فبراير 2012

اتتاخدت اول محاضره فيسيولوجي مع دكتوره ناهد وكانت عن ال spermatogenesis كانت امبارح الاربعاء 16 فبراير واهم حاجه في *****يولوجسي الحضور عشان في سكرتير لكن منهج *****يولوجي ساهل جدا جدا

في حد يعرف حاجه عن الهستوباثولوجي ؟؟؟؟؟؟؟؟ افيدونا بليييز

قديم 02-16-2012, 03:14 PM   رقم المشاركة : [4]
dr emy rashed
Junior Member

Question

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohammed elhussiny مشاهدة المشاركة
ياريت لو حد يكون من طنطا داخل فرست دبلومه جلديه بطب طنطا فى شهر ابريل 2012 يكون عنده معلومات عن نظام الحضور وعن الكتب اللى هنذاكر منها ولو فى جديد يتابعنا بالاخبار اول باول اصل انا من القاهره والواحد كل مايروح هناك اول يكلمهم بالتليفون ماحدش يفيده
وجزاكم الله خيرا

انا باروح يادكتور لو عايز تسأل على حاجه ولو تحب تروح انت ايام وانا ايام وكل واحد ياخد غياب التاني انا ماعنديش مشكله ابعتلي اسمك بالكامل ونمرتك ولو في حاجه ابلغك

قديم 05-14-2012, 02:58 AM   رقم المشاركة : [5]
rwan
Junior Member

يا ريت لو الدكاتره اللى محضرين تبع طنطا هم اصلا خريجى طنطا وايه كانت الشروط فى طنطا السنه اللى فاتت

rwan غير متواجد حالياً